کد خبر: 38902
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 اسفند 1397 - 15:22

داخلی

»

اخبار کتاب

نمایش «شازده کوچولو» در کرج اجرا می شود

منبع : روابط عمومی آموزشگاه هنرهای نمایش فانوس هنر
نمایش «شازده کوچولو» با همراهی سازهای زهی در آخرین ماه سال 97 در کرج اجرا می شود.
نمایش «شازده کوچولو» در کرج اجرا می شود

به گزارش لیزنا، سیده سعیده خوش نژاد، مدیر مسئول آموزشگاه فانوس هنر، از اجرای فانتزی و مینیمالیستی نمایش «شازده کوچولو» با همراهی سازهای زهی در اسفند97 در کرج خبر داد.

خوش نژاد با اشاره به جایگاه داستان «شازده کوچولو» در ادبیات کودک و نوجوان جهان گفت: نمایش «شازده کوچولو» اقتباسی از داستانی به همین نام اثر سنت اگزوپری فرانسوی است. اقتباسهای نمایشی از این شاهکار ادبی در دنیا متداول است به گونه ای که در زبان فارسی  اقتباس دکتر کامیابی مسک، عباس جوانمرد، علی اصغر دشتی از همه مشهورتر است.

مدیر مسئول آموزشگاه فانوس هنر افزود: در اجرایی که توسط هنرجویان آموزشگاه فانوس هنر و هنرستان موسیقی بهسان کرج به صحنه خواهد رفت تمام بازیگران نمایش دختر هستند و همگی بازی خود را با نوازندگی همراه خواهند کرد.

این کارگردان تئاتر در ادامه گفت: در این اجرا به منظور دست یابی به زبان هنری جدید و مشترک توسط هنرجویان عرصه موسیقی و نمایش بر روی متنی بسیار زیبا و سرشار از نشانه های معنوی کار شد و در نتیجه نمایشی بسیار دیدنی برای تمامی سنین، چه خردسال و چه بزرگسال، تولید شد.

خوش نژاد در پایان گفت:عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده: عباس جوانمرد؛ کارگردان: سعیده خوش نژاد؛ مشاور کارگردان : مجید لکی سهلوانی؛ ساخت افکت: پدرام راجی؛  نریشن: آناهیت کزازی؛ عکس: فوژان پارسا و آذر معصومی؛ صدا: ریحانه رحمانیان؛ منشی صحنه: ستایش آزادمنش؛ دستیار کارگردان: ریحانه رحمانیان؛ دستیاران صحنه: مهیار کشاورز، محمدحسین ولیلو و کوروش دستورانی؛ بازیگران به ترتیب ورود به صحنه: فاطمه نعمتی، غزل قاسمی، سارینا عبدالملکی، نگین دشتی، ستایش آزادمنش، ستایش محمدی فر، تینا خلج، شیدا عسکری، المیرا معصومی.

لازم به ذکر است این نمایش در روزهای 16 و 17 اسفند97 در دو سانس،  در ساعت های17 و 19 در سالن حیاتی مهر  اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان البرز اجرا خواهد شد.  علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند و یا  با شماره تلفن 09360862332 تماس بگیرند.

منبع: روابط عمومی آموزشگاه هنرهای نمایشی فانوس هنر

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: