کد خبر: 39075
تاریخ انتشار: شنبه, 18 اسفند 1397 - 15:57

داخلی

»

اخبار کتاب

اعلام آمادگی 14 کشور برای حضور در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
مدیر بخش بین‌الملل سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ثبت‌نام 14 کشور برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: ثبت‎ کشورها و آژانس‌‌های ادبی تا 21 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
اعلام آمادگی 14 کشور برای حضور در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا، احمد شاکری درباره ثبت‌نام کشورها برای حضور در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران گفت:  تاکنون 14 کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران ثبت‌نام داشته‌اند و ثبت‌نام تا 21 اسفند ادامه دارد.

وی ادامه داد: کشورهایی نظیر چین (مهمان ویژه)، ژاپن، آلمان، هند، اتریش، کره جنوبی، روسیه، سوریه، افغانستان، عمان، صربستان، قطر، ارمنستان و لبنان ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

مدیر بخش بین‌الملل سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران درباره درباره بازار جهانی کتاب نیز عنوان کرد: در بخش بازار جهانی هم 10 متقاضی که شامل آژانس‌های ادبی، ناشران فعال ایرانی در حوزه بین‌الملل و طرح‌های حمایتی آثار ایرانی در بازارهای جهانی ثبت‌نام داشته‌اند.

شاکری در پایان خاطر نشان کرد: 10 نهاد فرهنگی فعال ایرانی در حوزه بین‌الملل نیز تاکنون در بخش بین‌الملل ثبت‌نام انجام داده‌اند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه 1398 در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: