کد خبر: 39344
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 فروردين 1398 - 14:11

داخلی

»

اخبار کتاب

ثبت‌نام بن مشارکتی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران برای سازمان‌ها و نهادها

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
 مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام نهادها، سازمان‌ها و موسسات برای دریافت بن مشارکتی خرید کتاب خبر داد و گفت: ثبت‌نام از روز دوشنبه (26 فروردین ماه) آغاز خواهد شد.
ثبت‌نام بن مشارکتی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران برای سازمان‌ها و نهادها

به گزارش لیزنا، ایوب دهقانکار از آغاز ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد و گفت: ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها از روز دوشنبه (26 اردیبهشت ماه) آغاز خواهد شد.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی و به منظور کمک به جامعه علمی کشور و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام به ثبت‌نام بن مشارکتی در سی ودومین نمایشگاه بین‌‍المللی کتاب تهران کرده است.

دهقانکار تصریح کرد: میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی برای آورده موسسات و نهادها بین 10 تا 25 درصد خواهد بود.

بر این اساس، تمامی دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و عمومی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و پژوهشی، کتابخانه‌ها، نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر، موسسات فرهنگی و هنری، انجمن‌های فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآنی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات خصوصی جهت تجهیز کتابخانه‌ها می‌توانند نسبت به دریافت بن مشارکتی اقدام کنند.

متقاضیان دریافت بن مشارکتی می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت tibf.ir  مراجعه کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: