قادر آشنا خبر داد
برگزاری روز مقاومت در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا، قادر آشنا با اشاره به برگزاری «جشن مقاومت» در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: روز جمعه (6 اردیبهشت ماه)  همزمان با سومین روز نمایشگاه کتاب برنامه «جشن مقاومت» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برنامه که با حضور دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی و رئیس سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود، نمایندگان مختلفی از جنبشهای آزادی بخش فلسطین و ناشران داخلی و خارجی فعالی در حوزه مقاومت حضور خواهند داشت. همچنین در این برنامه از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد.

قادر آشنا تقدیر از خانواده‌های 5 شهید مدافع حرم را بخش دیگری از برنامه‌های این روز اعلام کرد و گفت: برنامه‌ای نیز با موضوع «نقش ادبیات در توسعه فرهنگ مقاومت اسلامی» برگزار می‌شود و در برنامه دیگری دیداری میان ناشران و نویسندگان فعال در حوزه مقاومت برنامه‌ریزی شده است.

قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: کنگره شهدای مقاومت، تر جمه آثار مقاومت و رونمایی از آثار منتشر شده از شهدای حرم دیگر برنامه‌های این روز خواهند بود.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.