کد خبر: 39387
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 29 فروردين 1398 - 14:39

داخلی

»

اخبار کتاب

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد

راه‌اندازی سامانه پیامکی برای دریافت نظرات بازدیدکنندگان

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از راه‌اندازی سامانه پیامکی برای دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای بازدیدکنندگان از این رویداد فرهنگی خبر داد.
راه‌اندازی سامانه پیامکی برای دریافت نظرات بازدیدکنندگان

به گزارش لیزنا، ایوب دهقانکار گفت: این سامانه پیامکی به منظور دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای بازدیدکنندگان راه‌اندازی شده تا پل ارتباطی میان مسئولان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران و بازدیدکنندگان باشد.

 
وی ادامه داد: با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در دوره‌های متوالی، ضرورت ایجاد یک کانال ارتباطی میان بازدیدکنندگان و مسئولان نمایشگاه کتاب تهران احساس می‌شد. با استفاده از این سامانه پیامکی بازدیدکنندگان می‌توانند به محض مشاهده تخلف در یکی از بخش‌ها، آن را به گوش مسئولان برگزار کننده برسانند تا هر چه سریع‌تر مورد پیگیری قرار گیرد.
سامانه پیامکی دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای بازدیدکنندگان از سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره 100003851 است.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: