خروجی غربی در بازار کتاب

به گزارش لیزنا، در معرفی این کتاب آمده است: «گویا حمید می‌دانست قرار است چه بر سر دنیا و آمریکا بیاید و به ما نقشه‌ راهی برای آینده‌مان داد... هم هراس انگیز و هم ... به طرز عجیبی امید بخش.»

خروجی غربی داستانی است آشنا برای خاورمیانه و اروپا. ماجرای سعید و نادیا که از خشونت افراطی محل زندگی شان می‌گریزند اما می‌فهمند که هیچ جای دیگری هم برایشان وجود ندارد...

محسن حمید نویسنده‌ کتاب‌های پرفروشی مانند بنیادگرای ناراضی و مجموعه مقاله‌ ناخشنودی و تمدن‌هایش است. کتاب‌هایش به بیش از سی زبان ترجمه شده است. وی درک خوبی از اوضاع فعلی جهان دارد و در این کتاب با خلق شخصیت‌های قوی، داستانی شامل: عشق، جنگ، مهاجرت و خودشناسی آفریده است.

 خروجی غربی داستانی رئالیسم جادویی است که مرز بین خیال و واقعیت در آن باریک است.

این کتاب برنده یا نامزد جایزه‌های جهانی بیشماری از جمله جایزه کتاب لوسانجلس تایمز، نامزد من بوکر، برنده جایزه کِرکس، برنده جایزه ادبی بروکلین و کتاب منتخب گودریدز در سال 2017 شده است.

نشر فکر برتر کتاب خروجی غربی را در نوبت اول چاپ، 200 صفحه، تیراژ 1هزار و 100 نسخه با قیمت 23هزار تومان روانه‌ بازار کتاب نمود.

براي تهيه‌ اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن اینجا مراجعه كنيد.