کد خبر: 39471
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 ارديبهشت 1398 - 12:06

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی «قابوس‌نامه» را با «قصه تصویری» روایت می کند

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
«قصه تصویری» از «قابوس‌نامه» در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی نشر قدیانی منتشر شد.
قدیانی «قابوس‌نامه» را با «قصه تصویری» روایت می کند

به گزارش لیزنا، مجموعه 12 جلدی قصه‌های تصویری از قابوس‌نامه به روایت مژگان شیخی با تصویرگری فرهاد جمشیدی از سوی نشر قدیانی منتشر و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

قابوس‌نامه اثر عنصرالمعالی کیکاوس بن قابوس بن وشمگیر زیاری است که در این کتاب به فرزندش گیلان‌شاه راه و رسم زندگی و مسائل اخلاقی را آموزش می‌دهد.                

در قابوس‌نامه پندها و حکایت‌ها با صمیمت و همدلی بیان شده است. عنصرالمعالی با فروتنی از اشتباهات جوانی خودش می‌گوید. خوب و بد را طوری بیان می‌کند که به دل می‌نشیند. مسائل اخلاقی و تربیتی زیادی در این کتاب آمده است از اهمیت عقل، سخن و میانه‌روی در زندگی صحبت شده است.     

و سرشار از مطالب سودمند اخلاقی و اجتماعی است. 12 حکایت شیرین و آموزنده از این کتاب با نثر ساده و روان برای کودکان توسط مژگان شیخی با عناوین زیر بازنویسی شده است:

سینی نان در رودخانه، خیاط و کوزه‌اش، ماجرای کرم سبز، مهمان زندانی، شاهزاده آهنگر، درخت شاهد،گله‌دار ناقلا، نامه‌‌ی رمزدار، وزیر زیرک، فرمان پادشاه، درویش بی پول درویش پول دار، خواب عجیب هارون.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، قصه‌های تصویری از قابوس‌نامه را در 12 جلد در نوبت اول چاپ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در معرض دید بازدیدکنددگان قرار داد. قیمت هر جلد هم شش هزار تومان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: