کد خبر: 39472
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 ارديبهشت 1398 - 12:20

داخلی

»

اخبار کتاب

شعرخوانی شاعران جوان در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی

منبع : روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی
جلسه شعرخوانی «چهارشنبه‌های به‌یادماندنی» به همت مؤسسه شهرستان ادب، در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.
شعرخوانی شاعران جوان در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی

به گزارش لیزنا، جمعی از شاعران جوان کشور همزمان با اولین روز از برپایی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران، با گرد‌هم‌آمدن در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی به شعرخوانی پرداختند.

این جلسه که به همت مؤسسه فرهنگی‌هنری «شهرستان ادب» و در ادامه‌ی برگزاری جلسات شعرخوانی «چهارشنبه‌های به‌یادماندنی» برگزار شد، با استقبال بسیاری از علاقه‌مندان به ادبیات همراه شد.

این دورهمی شاعران جوان با مدیریت و کارشناسی علی داودی، شاعر کشورمان و گپ‌وگفت وی با این شعرا عصر چهارشنبه، 4 اردیبهشت پذیرای مخاطبان بود.

گفتنی است مجمع ناشران انقلاب اسلامی در ایام برگزاری سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران طی روزهای 4 الی 14 اردیبهشت در مصلی امام(ره)، میزبان اهالی قلم خواهد بود و نشست‌های تخصصی را در حوزه‌های مختلف نشر برپا خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: