کد خبر: 39591
تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 ارديبهشت 1398 - 10:56

داخلی

»

اخبار کتاب

برپایی نمایشگاه پوستر "اسماء‌الحسنی" در نگارخانه سرو

منبع : روابط عمومی فرهنگسرای سرو
فرهنگ‌سرای سرو، هم زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه پوستر با عنوان «اسماء الحسنی» را به مدت یک هفته در نگارخانه سرو برپا می‌کند.
برپایی نمایشگاه پوستر

 

به گزارش لیزنا، نمایشگاه پوستر «اسماء‌الحسنی» با هدف آشنايی علاقه‌مندان با هنر تايپوگرافی در قالب هنرهای تجسمی که ایجاد زمینه تفکر در معانی اسماء متبرکه دارد با مشارکت مدیریت تجسمی حوزه هنری و فرهنگ‌سرای سرو، از 14 تا 20 اردیبهشت ماه در نگارخانه فرهنگ سرای سرو برگزار می‌شود.

در نمایشگاه اسماء الحسنی ۵۰ قطعه پوستر در ابعاد ۵۰*۷۰  آثار برگزیده هفت دوره نمایشگاه سالانه حروف نگاری اسماء خداوند متعال را به سبک و تکنیک تایپو گرافی و آزاد توسط هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه مندان برای بازدید نمایشگاه می توانند، تا 20 اردیبهشت ماه از 10 تا 19 به فرهنگ سرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: