کد خبر: 39611
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 ارديبهشت 1398 - 14:22

داخلی

»

اخبار کتاب

خاطرات خواننده آمریکایی در کتاب «تولد در لس‌آنجلس»

منبع : لیزنا
خاطرات محمد عرب، خواننده آمریکایی در کتاب «تولد در لس‌آنجلس» منتشر شد.
خاطرات خواننده آمریکایی در کتاب «تولد در لس‌آنجلس»

به گزارش لیزنا، «تولد در لس‌آنجلس»، خاطرات محمد عرب، خواننده آمریکایی است که به ‌کوشش بهزاد دانشگر و به همت انتشارات عهدمانا در 200 صفحه راهی بازار نشر شده است.

همیشه خواندن خاطرات کسانی که یک‌شبه مسیر زندگی‌شان عوض می‌شود و از بی‌راهه به راه درست می‌رسند، جذاب و آموزنده‌ است. برخی تصمیم‌های یک‌شبه و تغییر و تحول‌های لحظه‌ای، دنیای آدمی را آباد می‌کند و برخی برعکس؛ از دنیا می‌گذری و به دنیای بعدی می‌رسی.

داستان محمد عرب از نوع دوم است؛ کسی که جوانی‌اش در لس‌آنجلس و گشت‌وگذار در حال‌وهوای یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آمریکا گذشته و حالا برای تکمیل کردن مجموعه خوشی‌هایش راهی ریو دوژانیروی برزیل می‌شود تا شرکت در کارناوال رقص و موسیقی برزیلی‌ها هم آلبوم خاطراتش را پر کند.

اما درست در همین لحظات حضور در برزیل و در سروصدای یکی از گروه‌های موسیقی، جرقه‌ای ذهن محمد را تکان می‌دهد و تا به امروز مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند.

«چند ‌آیۀ دیگر خواندم و جلو رفتم. تا آیۀ‌ 23 و 24 سورۀ بقره. حس خاصی نداشتم. برای همین قرآن را بستم و گذاشتم کنار. چراغ را خاموش کردم و خوابیدم. چندلحظه‌ای که گذشت، یک‌‌دفعه با خودم فکر کردم که معنی ‌این جمله‌هایی که خواندم چه بود؟ همان اول کار می‌گوید: «این است کتابی که راهنمای پرهیزکاران است.» و ...»

این جملات، شروع جرقه‌ای است که تا به امروز زندگی خیلی‌های دیگر مثل محمد عرب را تغییر داده و به مسیر صحیح کشانده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: