کد خبر: 27450
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 بهمن 1395 - 15:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

دومین نشست معرفی آثار پژوهشگرانِ عضوِ کتابخانه ملی برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
اداره کل اطلاع رسانی کتابخانه ملی نتایج تحقیقات پژوهشگرانی را که از سراهای پژوهش این کتابخانه استفاده کرده‌اند، معرفی می‌کند.
دومین نشست معرفی آثار پژوهشگرانِ عضوِ کتابخانه ملی برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، براساس اعلام اداره کل اطلاع رسانی کتابخانه ملی، دومین نشست تحت عنوان «نسبت فلسفه و سخن وری در پرتو تحلیل دیالوگ گرگیاس افلاطون » چهارشنبه 27 بهمن‌ماه از ساعت 10:30تا 12 در محل اندیشگاه کتابخانه ملی برگزار می‌شود. در این نشست، غلامرضا اصفهانی از پژوهشگران برترِ عضوِ کتابخانه ملی به ارتباطات متقابل فلسفه و هنر سخنوری که در رساله گرگیاس افلاطون بیان شده است، می‌پردازد

از سایر افراد علاقمند دعوت می شود در این نشست حضور یابند.

گفتنی است، گرگیاس رساله ای است در مقابل جریانات اجتماعی یونان. لذا به شدت همه مردان سیاسی آتن را زیر سوال می‌برد. موضوع رساله درباره ی سخنوری است. در بخش اول آن افلاطون از قول سقراط سعی دارد بیان کند که سخنوری مشروعیت ندارد و نمی‌تواند معیاری برای تعیین حق و باطل باشد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: