سومین نشست معرفی آثار پژوهشگرانِ عضوِ کتابخانه ملی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی،سومین نشست تحت عنوان «یادگیری تعاملی: کاربرد نظریه اجتماعی – فرهنگی در فرایند یاددهی- یادگیری» روز چهارشنبه 14 تیرماه از ساعت 10 الی 12 در محل اندیشگاه کتابخانه ملی برگزار می شود.

در این نشست محمد نیرو از پژوهشگران برترِ عضوِ کتابخانه ملی به تجارب زیسته خود در سه سال تحصیلی می پردازد که در آن آموزش ریاضی دانش آموزان دبیرستانی را بر اساس یادگیری تعاملی انجام داده است. در این میان وی به بیان ده ها نکته و ملاحظات گوناگون در فرایند اجرا و پیامدهای حاصله اشاره خواهد کرد که می تواند راهنمای مناسب و انگیزه بخش برای معلمان باشد.

از علاقمندان دعوت می شود در این نشست حضور یابند.