کد خبر: 29393
تاریخ انتشار: شنبه, 31 تیر 1396 - 12:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

نخستین نشست هم اندیشی اهالی قلم در کتابخانه ملی برگزار شد

منبع : لیزنا
نخستین نشست هم اندیشی اهالی قلم با حضور نزدیک به چهل تن از اساتید، پژوهشگران و نویسندگان برتر حوزه های علوم انسانی در کتابخانه ملی برگزار شد.
نخستین نشست هم اندیشی اهالی قلم در کتابخانه ملی برگزار شد

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملی ايران ، اولين نشست هم اندیشی اهالی قلم به همت معاونت كتابخانه ملی و با حضور جمعي از فرهيختگان حوزه علوم انساني برگزار شد.

در ابتدای این نشست غلامرضا امیرخانی، معاون کتابخانه ملي گزارشی كوتاه از آخرین فعالیت های کتابخانه ملی ارائه داد. در ادامه هر یک از حاضران به معرفی آخرین پژوهش و اثری که در آستانه نشر دارد و یا منتشر کرده است، پرداخت.

شايان ذكر است غلامحسین ابراهیمی دینانی، احمد سمیعی گیلانی، اکبر ثبوت، منوچهر صدوقی سها، شهین اعوانی،‌ علی موسویان، توفیق سبحانی، نورالله مرادی، سید کاظم حافظیان رضوی، محمود حکیمی، حسن انوشه، ‌سالک، محمد ابراهیم ذاکر، غلامرضا جمشید نژاد اول، مهدوی هزاوه، جواد صفی نژاد، مصطفی علی پور، احمد نادمی، بهروز ایمانی، یونس کرامتی، سید علی آل داوود، سید صادق سجادی، نجفقلی حبیبی، نادره جلالی، محمد حسین ساکت، فاطمه فنا، محمود عابدی، و غیره از جمله انديشمندان و پژوهشگران حاضر در اين نشست و جلسه هم اندیشی بودند.

 

لازم به توضيح است این نشست هم انديشي به صورت ماهانه در كتابخانه ملي برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: