کد خبر: 29573
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 مرداد 1396 - 10:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

نشست واکاوی ضرورت حضور زنان در کابینه دوازدهم با حضور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی

منبع : لیزنا
نشست واكاوی حضور زنان در كابینه دوازدهم به همت رسانه اندیشه زن و با همکاری انجمن زنان مدیر کار‌آفرین و انجمن زنان پژوهشگر تاریخ عصر امروز (یكشنبه هشتم مرداد ماه) در اندیشگاه فرهنگی كتابخانه ملی برگزار می شود.
نشست واکاوی ضرورت حضور زنان در کابینه دوازدهم با حضور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران، نشست «واکاوی ضرورت حضور زنان وزیر در کابینه دوازدهم» با حضور و سخنرانی اشرف بروجردی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، زهرا شجاعی مشاور رئیس دولت اصلاحات در امور زنان، پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی، محمد فاضلی استاد جامعه‌شناسی، فیروزه صابر نماینده انجمن زنان مدیر کار‌آفرین، الهام ملک‌زاده نماینده انجمن زنان پژوهشگر تاریخ، کتایون مصری نماینده موسسه رسانه اندیشه زن در اندیشگاه فرهنگی كتابخانه ملی برگزار می‌شود.

 

این همایش روز یکشنبه هشتم مرداد از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در اندیشگاه فرهنگی واقع در بزرگراه حقانی (غرب به شرق) بعد از مترو، بلوار کتابخانه ملی، ساختمان کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: