کد خبر: 30721
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 مهر 1396 - 14:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

سفر هیات فرهنگی سازمان اسناد و كتابخانه ملی به بلغارستان

دكتر بروجردی: هدف این سفر توسعه مناسبات فرهنگی میان دو كشور است

منبع : لیزنا
اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی در راس هیاتی از این سازمان با استقبال روالنتینا اکسنتییوا معاون رییس كتابخانه ملی، ماریا کارشیسکا مدیركل بین الملل كتابخانه ملی بلغارستان و محمد علی كیانی رایزن فرهنگی و رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران وارد كشور بلغارستان شد.
دكتر بروجردی: هدف این سفر توسعه مناسبات فرهنگی میان دو كشور است

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشرف بروجردی درباره سفر به كشور بلغارستان و دیدار با مسئولان فرهنگی این كشور گفت: از آنجا كه مردم بلغارستان خود را هم ریشه و نژاد مردم ایران و به‌ویژه خطه خراسان می دانند، هدف از این سفر توسعه مناسبات فرهنگی بین دو كشور است.

او در تشریح برنامه های این سفر گفت: در این سفر كه به دعوت خانم الكساندروا رئیس كتابخانه ملی بلغارستان انجام شده، دیدار و گفت و گوهایی با مشاور فرهنگی رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و معاون كمیسیون فرهنگی مجلس كشور بلغارستان انجام می شود.

مشاور ئیس جمهور در ادامه به اهداف این سفر اشاره كرد و افزود: تلاش داریم در این سفر با ملاقات‌ها و بازدیدها و امضای تفاهم نامه در حوزه تبادل منابع دیجیتال كتب، منابع خطی و اسناد دو كشور، ارتباطات كتابخانه ای، اسنادی و در نتیجه فهم و تبادلات فرهنگی یكدیگر را افزایش دهیم.

 

گفتنی است بروجردی در این سفر رئیس دانشگاه صوفیه، رئیس فرهنگستان علوم بلغارستان و رئیس دانشگاه كتابداری و فن آوری اطلاعات بلغارستان دیدار می كند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: