کد خبر: 31893
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 آذر 1396 - 15:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

آغاز بکار کنفرانس شورای جهانی آرشیو(ایکا) در شهر مکزیکوسیتی

منبع : لیزنا
شهرام یوسفی فر ، معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از آغاز به کار کنفرانس  شورای جهانی آرشیو (ایکا) در مکزیکو سیتی خبر داد.
آغاز بکار کنفرانس شورای جهانی آرشیو(ایکا) در شهر مکزیکوسیتی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، شهرام یوسفی فر، معاون اسناد این سازمان که به نمایندگی از آرشیو ملی ایران در این نشست شرکت کرده است گفت: کنفرانس سال 2017 ایکا با شعار «آرشیوها، شهروندی و مباحث بین فرهنگی» از تاریخ 25 الی 29 نوامبر (4 الی 8 آذر) با حضور سازمان ها و محققان سراسر دنیا برگزار می شود.

وی افزود: کنفرانس امسال به صورت مشترک بین ایکا و ALA( انجمن آرشیو های آمریکای لاتین) در کشور مکزیک که یکی از نمونه های مجامع چند فرهنگی است به اجرا در می آید. در این همایش هیات ایرانی از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران حضور دارند.

یوسفی فر همچنین گفت: در روز نخست همایش نشست های کمیته های منطقه ای ایکا و نشست سالانه ALA برگزار شد.

 

لازم به ذکر است که سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از سال 1363 در ایکا و از سال 1365 در سواربیکا (شاخه منطقه ای جنوب شرق آسیا) عضویت دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: