کد خبر: 32512
تاریخ انتشار: شنبه, 16 دی 1396 - 17:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

یکشنبه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی

منبع : لیزنا
سازمان اسناد و کتابخانه ملی پیرو برنامه های فرهنگی جاری خود فردا یکشنبه را با برنامه های متنوعی همچون رونمایی کتاب و سلسله نشست های عرفانی و فلسفی پربار کرده است.
یکشنبه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران،  یکشنبه 17 دیماه در مجموعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی  از کتاب «گفتگوی معمارانه» یوجین راستکین ترجمه محمدرضا جودت رونمایی می شود.

براین اساس، این برنامه با نمایش فیلم مستندی ( ساخته محمد هژبری )درباره مترجم ادامه خواهد یافت. رونمایی از کتاب «گفتگوی معمارانه» در مرکز همایش های کتابخانه ملی با حضور مترجم محمدرضا جودت مدیر انتشارات شیرازه ساعت 14 تا 16:30 برگزار می شود.

همچنین در یکشنبه 17 دیماه سلسله نشست های «جست و جوی بی پایان فلسفه روشنگری از کانت تا رالز» با حضور حسین هوشمند(استاد دانشگاه) آغاز خواهد بود.

نشست «جست و جوی بی پایان فلسفه روشنگری از کانت تا رالز» از برنامه های اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی که در سالن این اندیشگاه از 16 تا 18 برگزار می شود.

همچنین از سلسله نشست‌های ایران شناسی نشست "بررسی نسخه های خطی فارسی کتابخانه‌های هند" در تالار ایران شناسی کتابخانه ملی با حضور محمدرضا نیتی از ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.

بنا بر اساس این گزارش همچنین نشست «افعال و اسماء الهي از ديدگاه علامه طباطبايي (ره): بررسي كتاب توحيد» 17 دیماه با حضور محمدحسين رحيمي در سالن همایش ساختمان آرشیو ملی از ساعت 14:30 تا 16 برگزار می شود.

 

نشست «تفسير غزليات حافظ» از سلسله نشست های با همین نام با حضور حجت الاسلام و المسلمين ناصر نقويان از 14:30 تا 16در سالن اندیشگاه فرهنگی برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: