کد خبر: 37249
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مهر 1397 - 12:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

اسناد مهمترین پشتوانه این ملت است

منبع : لیزنا
عصر روز گذشته دومین جلسه شورای راهبردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور اشرف بروجردی و اعضا در تداوم رویکرد مشورتی برگزار شد.
اسناد مهمترین پشتوانه  این ملت است

 

به گزارش لیزنا، اشرف بروجردی، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در این جلسه با تجلیل از حضور اعضای شورای راهبردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در این نشست گفت: در این جلسات با توجه به دستور جلسه شورای راهبردی مسا‍یلی مطرح می شود تا اساتید با ارایه راهکارها به رفع موانع و چالش های سازمان کمک شایانی کنند.

او در ادامه به اهمیت توجه به اسناد اشاره کرد و گفت: اسناد مهمترین ذخیره، پشتوانه و گنجینه فرهنگی و تاریخی این ملت است که باید از آن حفاظت و حراست کنیم. بنابراین در جهت رسیدن به یک نقطه مطلوب در این حوزه از اعضای شورای راهبردی کمک می طلبیم تا راهکاری های مناسب برای تحقق این امر عملیاتی شود.

گفتنی است اولین جلسه شورای راهبردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خرداد ماه امسال برگزار شده بود که در آن جلسه گزارش از وضعیت سازمان در گذشته و حال ارایه شد.

شایان ذکر است جلسه دیروز نخستین جلسه ای بود که پس از درگذشت محمد امین قانعی راد برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: