کد خبر: 38554
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 بهمن 1397 - 09:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

سامانه خدمات آنلاین مرکزی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (خامس) رونمایی شد

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
 آیین رونمایی الکترونیکی از سامانه خدمات آنلاین مرکزی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (خامس) دیروز (سه شنبه، 9 بهمن ماه) با حضور اشرف بروجردی برگزار شد.
سامانه خدمات آنلاین مرکزی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (خامس) رونمایی شد

به گزارش لیزنا، سامانه خدمات آنلاین مرکزی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (خامس) با هدف مکانیزه کردن فرآیندها و خدمات سازمان، طراحی و توسعه یافته و  فضایی را برای ارسال درخواست هایی که تاکنون به طور کاغذی، حضوری و یا تلفنی انجام می گرفته از قبیل در خواست خودرو ،‌مراکز رفاهی ، گواهی اشتعال ، وام ، مرخصی بدون حقوق و پشتیبانی فنی ICT ، ایجاد کرده است.

در این مراسم وحید حیدریان، مدیر کل زیر ساخت و پشتیبانی فناوری اطلاعات در خصوص ویژگی های این سامانه توضیحاتی را ارائه کرد و سپس  کارشناسان ،‌دو نمونه از در خواستها را برای حضار نمایش دادند.

در ادامه مظفر پاسدار شیرازی، معاون توسعه مدیریت و منابع در این آیین گفت: امروز از فاز اول این سامانه رونمایی شد و این قول را می دهیم که تا اردیبهشت سال ۹۸ فاز دوم این سامانه نیز رونمایی شود.

او تاکید کرد:‌ تلاش می کنیم در قالب این سامانه ها عملکرد ها شفاف تر شود و مطمئن هستم فرایند امکانات رفاهی نیز در این سامانه عادلانه تر خواهد شد.

دراین آیین نیز «حسن باقری مهابادی» با حکم اشرف بروجردی به سمت اداره کل توسعه خدمات دیجیتال منصوب شد.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران سامانه خدمات آنلاین مرکزی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ( خامس )، آ کامران  ساری، مجید رضا وحیدی، طلیعه جعفری ، الهام اکبر خواه و حلیه السادات حاجی محمدی با اهدای  لوح از سوی ریاست محترم سازمان تجلیل شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: