کد خبر: 39085
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 اسفند 1397 - 11:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

برگزاری نشست فصلی مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی در شیراز

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
نشست فصلی مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور در آستانه 81 سالگی با محوریت بهبود شاخص های عملکردی در مرکز اسناد شیراز برگزار شد.
برگزاری نشست فصلی مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی در شیراز

به گزارش لیزنا، این نشست دو روزه به میزبانی مرکز اسناد شیراز طی 18 و 19 اسفندماه برگزار شد.

در این نشست که با حضور اشرف بروجردی، مشاور رییس جمهوری و رییس سازمان اسناد برگزارشد، محورهای چون صرفه جویی و راهکارهای جدید درآمد، بررسی و بهبود شاخص های عملکرد، اعلام برنامه های استانها در سال آتی، گزارش تجربه های موفق و رونمایی از سامانه اوراق امحایی بررسی شد.

در بخش بررسی شاخص های عملکردی مدیریت های منطقه ای و استانی، درباره بهبود فضای کالبدی و مستندسازی املاک، منابع انسانی، مالی، پوشش واسپاری، ارزشیابی دستگاهها، تنظیم اسناد، اسناد اهدایی، پایش محیطی و برگزاری رویدادها به تعاطی و تبادل نظر پرداخته شد.

لزوم تصویب هرگونه تخریب و نوسازی توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع، اختصاص اعتبار و بودجه به منظور تهیه اقلام تبلیغاتی و برگزاری همایش و نمایشگاه در سطح استان ها، تهیه نرم افزار جامع بانک اطلاعات ارزشیابی اسناد،  بازنگری در چارت سازمانی مراکز استانی از دیگر عناوین مطروحه در این نشست ها بود که در سه نوبت برگزار شد.

همچنین در نشست فصلی مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از غلامحسین نظامی و حجت الاسلام سید مهدی حسینی به عنوان مدیران کل اسناد و کتابخانه ملی به ترتیب در استان های بوشهر و قزوین تجلیل شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: