کد خبر: 19426
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 فروردين 1394 - 09:38

داخلی

»

خبردان

پیچ و خم های گوشی های آیفون

رسوایی خم شدن گوشی‌ های آیفون که گفته می‌ شد از سوی حامیان سامسونگ ایجاد شده است و  مقامات شرکت سامسونگ در مراسم رونمایی از S6 در تمسخر آیفون گفته بودند که در گوشی جدید آنها از ضعف‌ های فبلت اپل خبری نیست.
پیچ و خم های گوشی های آیفون

 



به گزارش لیزنا، رسوایی خم شدن گوشی‌ های آیفون که گفته می‌ شد از سوی حامیان سامسونگ ایجاد شده است، این بار و در حالی گریبان خود شرکت سامسونگ را گرفته است که مقامات این شرکت در مراسم رونمایی از S6 با تمسخر آیفون گفته بودند که در گوشی جدید آنها از ضعف‌ های فبلت اپل خبری نیست.

 

در حالی که ویدئوهایی از صحنه خم شدن و شکستن گالکسی S6 در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرده‌، سامسونگ نیز ساکت نماند و با انتشار یک ویدئوی مربوط به آزمایش فشار، پاسخ رسمی خود را در این مورد اعلام کرد.



چند روز پیش، وب ‌سایت SquareTrade ویدئویی را منتشر کرد که در آن نشان داد جدیدترین مدل‌ های تلفن هوشمند سامسونگ یعنی گالکسی S6 و S6 edge تحت فشاری مشابه با فشاری که باعث خم شدن آخرین مدل‌های آیفون شده بود یعنی 110 پوند نه تنها خم شدند بلکه شکستند.

 

اما سامسونگ با انتشار ویدئویی از موبایلی که در حال حاضر پرچمدار تلفن ‌های هوشمند این برند به حساب می ‌آید دفاع کرد.

 

متخصصان سامسونگ در ابتدا با به چالش کشیدن ویدئوی خم شدن گالکسی S6 اعلام کردن که در کمتر مواقعی ممکن از این میزان فشار یعنی 110 پوند به یک موبایل وارد شود.

 

به گفته این متخصصان حتی در صورتی که کاربر تلفن همراه خود را در جیب عقب شلوارش بگذارد و روی آن بنشیند فشاری که به دستگاه وارد خواهد شد احتمالا معادل با 66 پوند خواهد بود و البته این کمپانی در محاسبه میزان فشار وارد آمده توجهی به وزن فرد و البته زاویه قرار گرفتن وی روی صندلی نکرده است.



دومین خللی که از سوی متخصصان سامسونگ به ویدئوی ضد گالکسی وارد شده است، این است که میزان مقاومت و دوام هر کدام از طرفین این تلفن هوشمند با یکدیگر متفاوت است که البته در آزمایش SquareTrade به این موضوع توجهی نشده است.


به نظر می‌ رسد هدف سامسونگ از طرح این اشکال این است که اگر کاربر احیاناً روی موبایل خود بنشیند، آن را خم کند و البته صفحه نمایشش را نیز بشکند اگر موبایل را برگرداند خواهد دید که برای صفحه پشتی موبایل هیچ مشکلی پیش نیامده است.


در ادامه، سامسونگ ویدئویی را از نسخه خودش را از آزمایش فشار روی گالکسی S6 منتشر کرده‌است و این در حالی ‌است که تست ‌های مشابه نشان می‌دهد اچ ‌تی ‌سی One M9 نیز به جرگه موبایل‌ های خم‌ شونده اضافه شده‌ است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: