کد خبر: 20031
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 ارديبهشت 1394 - 14:55

داخلی

»

خبردان

نشست ادبی «شعرانه» برگزار می شود

محفل انجمن ادبی مهر  با عنوان «شعرانه» به منظور نقد و بررسی اشعار شاعران جوان، روز شنبه (2 خرداد) در خانه فرهنگ آیه برگزار می شود.
نشست ادبی «شعرانه» برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، نشست شعر و ترانه «شعرانه» روز شنبه (2 خرداد) ساعت 17:30 به منظور نقد و بررسی اشعار شاعران و ترانه سرایان جوان در خانه فرهنگ آیه برگزار می شود.

 

 سلسله محافل ادبی شعر و ترانه با هدف شکوفایی و بسترسازی مناسب استعدادهای ادبی با حضور شاعران و ترانه سرایان جوان اجرا می شود و هر نشست با برنامه هایی همچون شعر و  ترانه خوانی ، نقد و بررسی برخی از اشعار و ترانه ها، سخنرانی میهمانان و کارشناسان ادبی همراه است.

 

 شاعران و ترانه سرایان علاقه مند به شرکت در این برنامه، می توانند آثار خود را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  کنند تا از نقد کارشناسان بهره مند شوند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: