کد خبر: 20807
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 شهریور 1394 - 11:42

داخلی

»

خبردان

دومین نشست تخصصی هنر در کتابخانه ملک برگزار می‌شود

دومین نشست تخصصی هنر و زیبایی با سخنرانی‌های دکتر ایرج داداشی و دکتر امیر مازیار در روز دوشنبه 2 شهریور 1394 خورشیدی ساعت 16 در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.
دومین نشست تخصصی هنر در کتابخانه ملک برگزار می‌شود

 

به گزارش لیزنا، موقوفه آستان قدس رضوی، سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی، تکمیل‌کننده برنامه ویژه این گنجینه در حوزه زیبایی است که در کنار «نمایشگاه زیبایی» هم‌زمان با آغاز جشنواره ماه هشتم، تشکیل می‌شود.  نمایشگاه «زیبایی»، دربرگیرنده 10 اثر گزیده کتابخانه و موزه ملی ملک است که از روز یک‌شنبه 25 مرداد 1394 خورشیدی گشایش می‌یابد. سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی در کنار این نمایشگاه، زمینه را برای بررسی تخصصی پدیده «زیبایی» فراهم می‌آورد.

 

هفتمین جشنواره ماه هشتم به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری همچون نمایشگاه، تور ویژه، نشست تخصصی، کارگاه آموزشی، شهر فرنگ‌خوانی، نقالی و منقبت‌خوانی از روز یک‌شنبه 25 مرداد 1394 تا روز چهارشنبه 4 شهریور 1394 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. این جشنواره با برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام در روز چهارشنبه 4 شهریور 1394 خورشیدی پایان خواهد یافت.

 

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی است که در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» جای گرفته است. این گنجینه در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8:15 تا 16:45 (پنج‌شنبه‌ها تا 15:45) فعالیت می‌کند. بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران از دوستداران هنر و فرهنگ ایرانی- اسلامی دعوت می‌کند برای حضور در دومین نشست تخصصی هنر و زیبایی به این گنجینه مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: