کد خبر: 21137
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 شهریور 1394 - 12:20

داخلی

»

خبردان

فراخوان ثبت نام در کارگاه های جنبی همایش ملی کودکی در ایران

  یکی از برنامه‏ های جنبی اولین همایش ملی کودکی در ایران، دو کارگاه آموزشی با عنوان «جامعه‌شناسی دوران کودکی» و «دوران کودکی در بستر تاریخ» خواهد بود.
فراخوان ثبت نام در کارگاه های جنبی همایش ملی کودکی در ایران

 

به گزارش لیزنا، سارا صدیق مدرس کارگاه جامعه‌شناسی دوران کودکی است که با همکاری موسسۀ پژوهشی کودکان دنیا برگزار می‎شود؛  و مدرسان کارگاه دوران کودکی در بستر تاریخ که با همکاری موسسۀ پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان برگزار می‎شود؛  زهره قائینی و فرزانه طاهری قندهاری هستند.

 

 کارگاه‌ «جامعه‎شناسی دوران کودکی» در تاریخ چهارشنبه هشتم مهرماه ساعت 9 الی 11 صبح؛ و کارگاه «دوران کودکی در بستر تاریخ»، همان روز ساعت 11:30 الی 13:30 برگزار می شود.

 

 مکان برگزاری کارگاه ها خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن کنفرانس2 و هزینۀ ثبت‌نام در هر کارگاه، 40هزار تومان است.


علاقمندان می بایست هزینۀ دوره را به شماره‌کارت 6104337770125688 بانک ملت، به نام موسسۀ رشد، حمایت، اندیشه (رحمان) واریز و فیش آن را همراه با نام و نام‌خانوادگی، عنوان کارگاه درخواستی و رشتۀ تحصیلی یا زمینۀ فعالیت خود به شمارۀ 66946789 فکس نموده یا به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

 

مهلت ثبت نام تا پایان وقت اداری شنبه 4 مهر است. به دلیل محدودیت تعداد شرکت‌کنندگان، اولویت با ثبت‌نام‌شدگان اولیه است.

 

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر،  با شماره 66945369 تماس حاصل نمایند.

 

گفتنی است همایش ملی کودکی در ایران روزهای 7 و 8 مهرماه 1394 در مرکز آفرینشهای فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: