کد خبر: 22027
تاریخ انتشار: جمعه, 06 آذر 1394 - 11:52

داخلی

»

خبردان

اجرای نمایشنامه خوانی «مرد مقابل»

نمایشنامه «مرد مقابل» نوشته هاله مشتاقی نیا و به کارگردانی آزاده شمس، شنبه 7 آذرماه، ساعت 18 در فرهنگ سرای سرو خوانش می شود.
اجرای نمایشنامه خوانی «مرد مقابل»

 

به گزارش لیزنا؛ نمایشنامه « مرد مقابل» داستان زن متأهل، که با مرد ایده ال سال های جوانی اش روبرو می شود و...سید مهرداد ضیایی، عباس ستارزاده، شبنم دولتشاهی پور، سارا لاهوت، آرمس نادعلی و آزاده شمس نقش‌خوانان این نمایش نامه خوانی خواهند بود.

 

نمایشنامه "مرد مقابل" نوشته هاله مشتاقی نیا، که در سال 1388 برای نخستین بار به همت نشر قطره منتشر شده و به چاپ دوم رسیده است و نامزد بهترین نمایشنامه بخش مسابقه ایران در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بوده است. این نمایشنامه در سال 1389 نیز نامزد جایزه ادبیات نمایشی ایران و جایزه پروین اعتصامی و در سال 1387 برنده جایزه دوم نمایشنامه نویسی جشنواره نمایشنامه خوانی نیاوران شده است.

 

شایان ذکر است تمامی عواید این نمایشنامه به نفع کودکان مبتلا به سرطان استفاده خواهد شد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگ سرای سرو ، علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیت از طریق سایت تیوال مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88786276 ، داخلی 412  تماس حاصل نمایند.

 

فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم واقع شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: