کد خبر: 22766
تاریخ انتشار: شنبه, 10 بهمن 1394 - 10:40

داخلی

»

خبردان

نمایشگاه گرافیک تصویر سازی «اسب های حقیقت خیال»

نمایشگاه گرافیک تصویرسازی «اسب های حقیقت خیال» ، دوشنبه 12 بهمن 1394، ساعت 16 به دیوار نگارخانه سرو آویخته می شود.
نمایشگاه گرافیک تصویر سازی «اسب های حقیقت خیال»

 

به گزارش لیزنا، این نمایشگاه 12  بهمن 1394 با 10 اثر از مرجان میرزایی در فرهنگسرای سرو افتتاح و تا 24 بهمن از ساعت 9 الی 19 آماده بازدید علاقه مندان است.

 

مرجان میرزایی، مدرس گرافیک در آموزشگاه هنرهای تجسمی رنگ باران است، وی سه لوح تقدیر از دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران دریافت نموده و آثار زیادی با تکنیک تصویرسازی دارد. از جمله آثار این هنرمند گرافیست، گرافیک تصویر سازی کتاب های به روایت تصویر در دو جلد ، به سوی زندگی، کاتبان حسینی، قصه های شاهنامه و نویسنده کتاب اسب های حقیقت و خیال است.

 

وی علاقه به ژانر تخیل در تصویرگری دارد و تاکنون این هنر را دنبال کرده و حاصل تلاش چند ساله‌ اش را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهد.   

 

علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88799154 تماس حاصل نموده و یا به درگاه اینترنتی فرهنگسرای سرو مراجعه نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: