کد خبر: 23810
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1395 - 12:57

داخلی

»

خبردان

نشست «دغدغه های استاد شهید مرتضی مطهری»

نشست بررسی «دغدغه های استاد شهید مرتضی مطهری» یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می شود.
نشست «دغدغه های استاد شهید مرتضی مطهری»

 

به گزارش لیزنا، دکتر محمد کوکب، دکتر مژگان سخایی و مسلم علی آقایی به عنوان سخنران در نشست بررسی «دغدغه های استاد شهید مرتضی مطهری» حضور دارند.

 

مرتضی مطهری زاده ی 13 بهمن 1298 در فریمان روحانی شیعه، استاد فلسفه ی اسلامی و کلام اسلامی و تفسیر قرآن، عضو هیئت موتلفه اسلامی و از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی ایران بود. وی قبل از انقلاب 57 استاد دانشگاه تهران بود و بعد از انقلاب به ریاست شورای انقلاب منصوب شد. وی در 11 اردیبهشت 1358 در تهران و توسط گروه فرقان ترور شد.

 

نشست بررسی «دغدغه های استاد شهید مرتضی مطهری» ساعت 14 تا 16 روز یکشنبه 12 اردیبهشت در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه ‌نصیر، شماره 2، طبقه همکف برگزار می شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: