کد خبر: 24801
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 تیر 1395 - 11:54

داخلی

»

خبردان

در جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی صورت می‌گیرد

نمایش دستاوردهای ایران در حوزه اسباب‌‍بازی

منبع : لیزنا
سید عباس صالحی در دومین جلسه شواری سیاست‌گذاری جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی- اسلامی از برگزاری نمایشگاه برای محصولات منتخب در جشنواره خبر داد و گفت: این نمایشگاه که به مدت چند روز برگزار می‌شود دارای بخش‌های مختلفی خواهد بود.
نمایش دستاوردهای ایران در حوزه اسباب‌‍بازی

  به گزارش لیزنا، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با حضور سید عباس صالحی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضاء شورا روز سه‌شنبه (29 تیرماه) برگزار شد.

 

سید عباس صالحی در این جلسه نمایش محصولات ارایه شده در فضای نمایشگاهی را فرصتی مناسب برای معرفی آثار منتخب جشنواره کالاهای فرهنگی دانست و گفت: این نمایشگاه به صورت مستقل به مدت چند روز برگزار خواهد شد و آثار منتخب از سوی هیات علمی به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین این نمایشگاه می‌تواند به توسعه دانش و گسترش محصولات فرهنگی کمک کند.

 وی درباره بخش‌های مختلف این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه صرفا محدود به محصولات شرکت‌کننده در جشنواره نیست و بخش‌های مختلفی خواهد داشت. بخشی از این نمایشگاه دستاوردهای ایران در حوزه اسباب‌‍بازی به ترتیب توالی تاریخی در دوره‌های مختلف را نمایش خواهد داد تا از این طریق پیشرفت‌ها و دستاوردهای داخلی در این حوزه به نمایش درآید.  

 

صالحی ادامه داد: از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بخش جنبی خواهد بود و کارگاه‌های آموزشی و یا مستر کلاس‌هایی با حضور مهمانان خارجی درباره تولید محصولات فرهنگی برپا می‌شود.

 همچنین در این جلسه مصوب شد تا هیات علمی متشکل از 5 تا 7 نفر به منظور ارزیابی آثار در دومین دوره جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی تشکیل شود. 

 

بر اساس این گزارش، موضوع دیگر جلسه گسترش و شمولیت جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی بود که بحث‌های مختلفی درباره آن انجام شد و مقرر گردید در جلسه آتی درباره آن تصمیم‌گیری شود.

 

سومین موضوع جلسه نیز به تغییر نام جشنواره اختصاص داشت که اعضای شورا 42 نام را پیشنهاد دادند. به دلیل کثرت نام‌های پیشنهادی، مقرر شد هر یک از اعضا تا جلسه آینده شورا سه نام را به ترتیب اولویت انتخاب کنند و بر اساس آن به تصمیم‌گیری بپردازند.

  

در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره کالاهای فرهنگی مهندس مرتضی کاظمی، کیانوش غریب‌پور، فریدون عموزاده خلیلی، خلیل ارجمندی، سید مجید حسینی، مجید قادری، سعید حسینی، مناف یحیی پور، نادر قدیانی، علی فریدونی حضور داشتند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: