کد خبر: 24811
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 31 تیر 1395 - 15:02

داخلی

»

خبردان

در دومین اجرای مسابقه نمایشنامه خوانی توکا،

«شوراب و هشو»  نوشته شهرام کرمی به روی صحنه می رود

منبع : لیزنا
در دومین اجرای مسابقه نمایشنامه خوانی توکا، نمایشنامه "شوراب و هشو" نوشته شهرام کرمی و کارگردانی حمیدرضا حاجی ملاحسینی، شنبه 2 مردادماه، در سالن نمایش سرو به روی صحنه می رود.
«شوراب و هشو»  نوشته شهرام کرمی به روی صحنه می رود

  به گزارش لیزنا، نمایشنامه "شوراب و هشو"  با حضور منصور خلج، علی یعقوب زاده و سیروس همتی داوران مسابقه نمایشنامه خوانی توکا، خوانش می شود.

 

 "شوراب و هشو" ، روایتگر داستان پسرکی به نام شوراب است که در شهر شام زندگی می‌کند و با پرنده‌ای به نام هشو دوست شده و آشنایی با ایوب پیامبر(ع)، زندگی او را عوض می‌کند شوراب و هشو پس از یونس پیامبر و تخت و مورچه سومین نمایشنامه ای است که شهرام کرمی براساس قصص قرآن کریم نوشته است.

نقش خوان ها به ترتیب خوانش سید شهاب حسینی، آنـالی شکوری، حامد زحمتکش، محمد لقمانیان، احسان مجیدی، بهداد بلیغ فر، ترانه کوهستانی خواهند بود.

 

فروش بلیت این نمایش با هدف حمایت از فرشتگان اُتیسم و کمپین صدایم شو است.

 علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند، شنبه 2 مرداد95 ، ساعت 19 به فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت با شماره ۸۸۷۸۶۲۷۶ داخلی ۴۱۲ – 408 تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: