کد خبر: 26478
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 دی 1395 - 11:47

داخلی

»

خبردان

کنفرانس «خلق زیر ساخت‌های کسب و کار سبز ضرورت توسعه پایدار»

منبع : لیزنا
نخستین کنفرانس «خلق زیر ساخت‌های کسب و کار سبز ضرورت توسعه پایدار» روز چهارشنبه، هشتم دی ماه، به همت دفتر توسعه پایدار و اقتصاد محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری راهبردی موسسه آوای سبز داربن در تهران برگزار می‌شود.
کنفرانس «خلق زیر ساخت‌های کسب و کار سبز ضرورت توسعه پایدار»

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام زیست آنلاین، هدف از برگزاری این کنفرانس آماده‌سازی بستری برای بررسی چالش‌های پیش روی کسب و کار سبز و تسهیل در تولید و توزیع این محصولات اعلام شده است و برگزارکنندگان آن امیدوارند برگزاری این گردهمایی با حضور مدیران ده‌ها شرکت تولیدکننده محصولات سازگار با محیط زیست، مسوولان مختلف سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت بهداشت و اتاق بازرگانی ایران سرآغازی برای هموار کردن مسیر تولید و توزیع محصولات دوستدار محیط زیست باشد.

نخستین کنفرانس «خلق زیر ساخت های کسب و کار سبز ضرورت توسعه پایدار» روز چهارشنبه،  هشتم دی ماه، از ساعت 8:30 تا 16:30 در سالن کنفرانس سازمان محیط زیست پارک پردیسان برگزار می‌شود.

این همایش شامل دو پنل و دو کارگاه خواهد بود که پنل اول به معرفی تولیدکنندگان حاضر در جلسه و بیان مشکلات تولید و عرضه محصولات سازگار با محیط زیست و  پنل دوم به سخنرانی‌ و مسوولان ذی ربط اختصاص خواهد داشت. موضوع کارگاه ها نیز آشنایی با نحوه صدور گواهی نامه‌های بین المللی و داخلی و اهمیت استراتژیک و بازاریابی در حوزه محصولات سبز است.

از سازمان‌های دولتی و خصوصی مرتبط با مبحث کسب و کار سبز و همچنین انجمن‌ها و تشکل‌های فعال در زمینه حفظ محیط زیست برای حضور در این همایش دعوت  شده است. علاقمندانی نیز که مایل هستند به صورت مستقل در کنفرانس شرکت کنند می‌توانند برای ثبت نام و دریافت کد ورودی با شماره تلفن  26650599 تماس گیرند و یا این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدداربن  مکاتبه کنند.

اطلاعات تکمیلی از طریق وب‌سایت کنفرانس نیز قابل دسترسی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: