کد خبر: 29243
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 تیر 1396 - 14:23

داخلی

»

خبردان

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام درگذشت مهدی برنجکوب را تسلیت گفت

منبع : لیزنا
محمد جواد دهقانی، سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)در پیامی درگذشت مهدی برنجکوب، عضو هیات علمی و معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان را تسلیت گفت.
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام درگذشت مهدی برنجکوب را تسلیت گفت

به گزارش لیزنا، مهدی برنجکوب معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان و استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه روز دوشنبه، 12 تیر ماه دار فانی را وداع گفت.

دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، رئیس مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان (از سال 1387 تاکنون)، عضو شورای اجرایی و مؤسس انجمن رمز ایران، عضو کمیته امنیت مرکز صنایع نوین وزارت صنایع و معادن و... بخشی از سوابق علمی و اجرایی این استاد دانشگاه صنعتی اصفهان است.

در پیام تسلیت محمد جواد دهقانی آمده است:

انالله و انااليه راجعون

در اين ايام جامعه دانشگاهی ايران و بخصوص دانشگاه صنعتی اصفهان شاهد فقدان يکی از سرمايه های ارزشمندی بود که عمر باعزت خويش را صرف اعتلای ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و علم و فناوری نموده بود.

درگذشت ناگهانی برادر گرامی، آقای دکتر مهدی برنجکوب عضو هيأت علمی و معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان موجب تألم و  تأثر اينجانب و کليه اعضاء جامعه علمی کشور گرديد.

مرحوم دکتر برنجکوب يکی از چهره های شاخص فعال و مؤثر در کليه عرصه های سياسی، اجتماعی در دانشگاه و در جبهه های دفاع مقدس بود و خدمات اين عزيز در حوزه علم و فناوری کشور برای هميشه ماندگار خواهد بود.

مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) اين مصيبت دردناک را به خانواده محترم ايشان و هيأت رئيسه محترم  و کليه همکاران گرامی در دانشگاه صنعتی اصفهان تسليت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات ربانی و برای بازماندگان هميشه داغدارش صبر، پايداری و طول عمر و سربلندی از خدای بزرگ مسئلت می نمايد .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: