سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام درگذشت مهدی برنجکوب را تسلیت گفت

به گزارش لیزنا، مهدی برنجکوب معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان و استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه روز دوشنبه، 12 تیر ماه دار فانی را وداع گفت.

دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، رئیس مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان (از سال 1387 تاکنون)، عضو شورای اجرایی و مؤسس انجمن رمز ایران، عضو کمیته امنیت مرکز صنایع نوین وزارت صنایع و معادن و... بخشی از سوابق علمی و اجرایی این استاد دانشگاه صنعتی اصفهان است.

در پیام تسلیت محمد جواد دهقانی آمده است:

انالله و انااليه راجعون

در اين ايام جامعه دانشگاهی ايران و بخصوص دانشگاه صنعتی اصفهان شاهد فقدان يکی از سرمايه های ارزشمندی بود که عمر باعزت خويش را صرف اعتلای ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و علم و فناوری نموده بود.

درگذشت ناگهانی برادر گرامی، آقای دکتر مهدی برنجکوب عضو هيأت علمی و معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان موجب تألم و  تأثر اينجانب و کليه اعضاء جامعه علمی کشور گرديد.

مرحوم دکتر برنجکوب يکی از چهره های شاخص فعال و مؤثر در کليه عرصه های سياسی، اجتماعی در دانشگاه و در جبهه های دفاع مقدس بود و خدمات اين عزيز در حوزه علم و فناوری کشور برای هميشه ماندگار خواهد بود.

مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) اين مصيبت دردناک را به خانواده محترم ايشان و هيأت رئيسه محترم  و کليه همکاران گرامی در دانشگاه صنعتی اصفهان تسليت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات ربانی و برای بازماندگان هميشه داغدارش صبر، پايداری و طول عمر و سربلندی از خدای بزرگ مسئلت می نمايد .