کد خبر: 31123
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 مهر 1396 - 09:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

همزمان با هفته کتاب

نمایشگاه تخصصی کتاب و رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، نمایشگاه تخصصی کتاب و رسانه‌های دیجیتال در مصلی امام‌خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه تخصصی کتاب و رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری کمیته روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، نمایشگاه تخصصی با محوریت، کتاب همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود

در این نمایشگاه‌ها دو رسانه اصلی فرهنگ، با هدف معرفی آخرین یافته‌ها در صنعت نشر و تکنولوژی ارتباطات  در کنار یکدیگر بخشی از نیازهای جامعه علمی و فرهنگی کشور را تامین و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این نمابشگاه با توجه به فاصله زمانی مناسبی بین دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود می‌تواند از اهمبت ویژه‌ای برخوردار باشد. عرضه محصولات و خدمات نشر دیجیتال از دیگر برنامه‌های ابن نمایشگاه است.

 

نمايشگاه تخصصي کتاب و يازدهمين نمايشگاه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان‌ماه جاری در مصلی امام خمینی‌(ره) تهران برگزار می‌شود و از ساعت 10 الی 20 میزبان بازدیدکنندگان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: