نمایشگاه کتاب‌های «سمت» در هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش لیزنا (ستاد خبری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب ایران) سازمان مطالعه و تدوین (سمت) با اهتمام اداره بازاریابی و فروش این سازمان، در هفته کتاب و کتابخوانی و در قالب نمایشگاه‌های متعدد، اقدام به عرضه همراه با تخفیف کتاب‌های خود به دانشجویان و دانشگاهیان نموده است.

«سمت» در این راستا، تازه‌ترین کتاب‌های خود را در نمایشگاه مرکز آموزش عالی شهدای مکه دانشگاه فرهنگیان، با 25 درصد تخفیف عرضه می‌کند. در این نمایشگاه ۱۵۰ عنوان از کتاب‌های تخصصی دانشگاهی این سازمان برای دانشجویان رشته‌های تحصیلی تاریخ، جغرافیا و علوم تربیتی و ... عرضه می‌شود.

این نمایشگاه در مرکز آموزش عالی شهدای مکه دانشگاه فرهنگیان واقع در خیابان شریعتی، انتهای معلم، تا ۲۹ آبان‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۷ پذیرای دانشگاهیان و پژوهشگران است.

همچنین در نمایشگاه دیگری که در در دانشکده حسابداری و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شده است، کتاب‌های تخصصی اقتصاد و حسابداری منتشر شده توسط سازمان «سمت» با 10 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

«سمت» در دانشکده حسابداری و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به نشانی خیابان انقلاب، پیچ شمیران، نبش ساختمان تنکابن، پلاک 350، تا 26 آبان‌ماه میزبان دانشجویان، اساتید و پژوهشگران است.

گفتنی است در این نمایشگاه‌ها امکان ثبت سفارش آنلاین کتاب‌ها نیز فراهم شده است تا دانشجویان بتوانند به آسانی و بدون مراجعه حضوری، کتاب‌های مورد نیاز خود را با تخفیف و ارسال رایگان، تهیه و دریافت کنند.