کد خبر: 31722
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آبان 1396 - 09:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

دعوت مدیرعامل خانه کتاب به کتابگردی

منبع : لیزنا
مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب در پیامی اهالی قلم، ناشران، مدیران فرهنگی، رجال سیاسی و عموم مردم را به شرکت در کتابگردی دعوت کرد.
دعوت مدیرعامل خانه کتاب به کتابگردی

به گزارش لیزنا (ستاد خبری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب ایران) در پیام مجید غلامی جلیسه آمده است:

کتابفروشی بعنوان اصلی‌ترین نقطه تلاقی کتاب با مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. جایگاه والای کتابفروشی و کتابفروشان عزیز ما، می‌طلبد که با حضور خود در این کتابفروشی‌ها به  ادای احترام و دین به این جایگاه و کتابفروشان عزیزمان بپردازیم. حضور من و شما در کتابفروشی‌های محلی و شهری احترامی است به کتاب و کتابخوانی و  تاکیدی است بر لزوم دوام و پایندگی هر کتابفروشی، که اگر نبودند کتابفروشان عزیز و زحمت کش عرضه فرهنگ و هنر هیچگاه میسر نبود.

از همین جا از همه اهالی قلم، ناشران، مدیران فرهنگی، هنرمندان، رجال سیاسی کشور و عموم مردم دعوت میکنم که روز پنج‌شنبه ۲ آذر با همراه خانواد گرامی‌شان در کتابفروشی‌های شهر و محله خود به کتابفروشان دستمریزاد گفته و با غور در بوستان کتاب حظ بصر برده و ضمن تفرج، جان خود با کتاب سیراب کنند.

وعده ما

پنجشنبه ۲ آذر

 

در کتابفروشی‌های سراسر کشور

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: