کد خبر: 31815
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 آذر 1396 - 11:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

روز کتابگردی/4

شهر کتاب مرکزی میزبان روز کتابگردی شد

منبع : لیزنا
شهر کتاب مرکزی با حضور کودکان کار، میزبان گروه کتابگردی شد.
شهر کتاب مرکزی میزبان روز کتابگردی شد

 به گزارش لیزنا، در ادامه مراسم کتابگردی، احمدمسجدجامعی؛ عضو شورای شهر تهران؛ مجید غلامی جلسه؛ مدیرعامل خانه‌کتاب؛ مهندس مقیمی؛ استاندار تهران، سیدرضا صالحی امیری، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، معصومه آباد، برزین ضرغامی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نویسنده و سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 در ایستگاه چهارم از برنامه روز کتابگردی در سال 96 در فروشگاه شهر کتاب مرکزی حاضر شدند.

در این آیین که با استقبال بسیاری همراه بود محمود آموزگار، نادر قدیانی و معصومه آباد، نویسنده کتاب «من زنده‌ام» آن‌ها را همراهی کردند.

مهدی فیروزان، مدیرعامل مجموعه شهر کتاب، گفت:  این کتابفروشی برنامه هایی چون پرده خوانی، شاهنامه خوانی، ترنا بازی و قصه خوانی را اجرا میکند و امروز هم برای کودکان کار شاهنامه خوانی و پرده خوانی برگزار می شود.

همچنین احمد مسجدجامعی، مانی هرندی‌پور، خبرنگار کودک رویداد فرهنگی را، جوانترین خبرنگار همراه در روز کتابگردی معرفی و از او تقدیر کرد.

وی با 80 کودک کار که در شهرکتاب حضور داشتند صحبتی صمیمانه داشت. پس از پرده خوانی توسط مرشد محسن میرزا علی  پیشنهاد پرده‌خوانی کتاب از سوی مجید غلامی جلیسه و احمد مسجدجامعی ارایه شد.

در ادامه مسجد جامعی بخشی از کتاب تن تن و سندباند را برای کودکان خواند و فیروزان گفت به همه کودکان کاری که در اینجا هستند یک نسخه از این کتاب اهدا می‌شود.

 

احمد مسجد جامعى در شهر كتاب مركزى به كودكان كرمانشاه قول چاپ كتابى مفصل درباره اتفاق تلخ زلزله داد.

 مقصد بعدی کتابگردی کتابفروشی های خیابان انقلاب است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: