کد خبر: 31820
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 آذر 1396 - 15:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

روز کتابگردی/8

مسئولان فرهنگی با کتابفروشی های راسته خیابان انقلاب دیدار تازه کردند

منبع : لیزنا
در ادامه مسئولان فرهنگی از کتابفروشی های راسته خیابان انقلاب بازدید کردند.
مسئولان فرهنگی با  کتابفروشی های راسته خیابان انقلاب دیدار تازه کردند

 به گزارش لیزنا، در ادامه مسیر پیاده‌روی در راسته کتابفروشی‌های خیابان انقلاب اشرف بروجردی؛ رئیس کتابخانه ملی ایران و  غلامرضا امیرخانی؛ معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به جمع کتابگردان پیوستند.
 در این کتابگردی از کتابفروشی پرهام با مدیریت محمدحسین باغشاهی و کتابفروشی طهوری با مدیریت احمدرضا طهوری بازدید شد. در کتابفروشی طهوری مدیر کتابفروشی کتاب «کرمانشاهان» را به مسئولان فرهنگی معرفی و هدیه کرد.

همچنین از فروشگاه سازمان دارالقرآن با مدیریت حمید پاشایی، انتشارات اسلام با تاسیس عبدالحمید سیاح، انتشارات افق، انتشارات مجد با مدیریت عباس حسینی نیک، انتشارات ققنوس با مدیریت حسین زادگان، فروشگاه کتاب دوست دانا، فرهنگسرای سبز با مدیریت محمد دولتی، انتشارات نیل، انتشارات جاویدان با مدیریت محمد علمی، انتشارات جیحون با مدیریت علی صحرانورد، فروشگاه کتاب چتر با مدیریت الهی، انتشارات پیشگام با مدیریت حسین فتحی، نشر بیدگل، انتشارات اطلاعات وابسته به روزنامه اطلاعات با مدیریت حجت السلام دعایی، انتشارات خوارزمی با مدیریت مجید طالقانی، انتشارات امیرکبیر، انتشارات به نشر وابسته به آستان قدس رضوی، انتشارات علمی و فرهنگی با مدیریت مسعود کوثری، انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا، انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر با مدیریت مریم ظهوریان، انتشارات سیب سرخ با مدیریت معصومه اکبری، انتشارات گوتنبرگ، انتشارات مروارید با مدیریت علی بیک و انتشارت طوس بازدید به عمل آمد.

مسجد جامعی همچنین در ادامه از دستفروشان کتاب راسته خیابان انقلاب بازدید و با آنها گفتگو کرد. او کتاب های مورد علاقه خود را از برخی انتشاراتی ها خریداری نمود.

وی در انتشارات سیب سرخ با اسماعیل آذر شاعر، نویسنده و استاد دانشگاه و جمشید بایرامی، عکاس دیدار و گفتگو کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: