کد خبر: 18649
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 بهمن 1393 - 14:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

عضویت رایگان در کتابخانه های کرمانشاه

بیژن راستی فر سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در خبری گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر عضویت در کتابخانه های عمومی استان برای یک روز رایگان اعلام شده است.
عضویت رایگان در کتابخانه های کرمانشاه

 

به گزارش لیزنا، راستی فر ضمن اعلام این خبر گفت: به کتابخانه های عمومی سطح استان ابلاغ شده است که روز سه شنبه 21 بهمن ماه عضویت در کتابخانه های عمومی رایگان است و مراجعین می توانند بدون پرداخت حق عضویت سالانه عضو کتابخانه های عموم شوند.

 

وی از اجرای همزمان برنامه های فرهنگی در عین عضویت رایگان و نزدیک کردن و انس بیشتر مردم با مبحث کتاب و کتابخوانی افزود: امسال مانند سال های پیش نهاد اقدام به توزیع پوسترهایی در قالب طرح این چند کتاب کرده است و تلاش داریم علاوه بر عضویت مراجعین با استفاده از چنین راهکارها و طرح های فرهنگی آنها را به طرف مطالعه کتب مفید نیز سوق دهیم.

 

راستی فر اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی در کتابخانه های عمومی در دهه فجر را متذکر و اضافه کرد: علاوه بر عضویت رایگان ما به مناسبت این دهه مسابقه کتابخوانی با نام آینده انقلاب اسلامی هم در سطح استان در دست اجرا داریم و همچنین مسابقات خاطره نویسی نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز در استان در حال اجراست.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان ادامه داد: برای ما در مجموعه کتابخانه های عمومی صرفا عضویت در کتابخانه های عمومی ملاک نیست و  یکی از دلیل این عضویت رایگان گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایجاد نوعی جشن برای مردم است.

 

وی در انتهای صحبت های خود عضویت رایگان را شروعی برای مطالعه بیشتر مردم عنوان و ابراز داشت: عضویت رایگان فقط یک تشویق و دعوت عمومی مردم برای مراجعه به کتابخانه های عمومی است.

 

گفتنی است اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر روز سه شنبه 21 بهمن ماه، طی طرحی عضویت در کتابخانه های عمومی استان را رایگان اعلام کرده است.

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1393/11/21 - 12:52
0
3
باسلام خدمت مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمانشاه ممون اززحمات بی دریغ شما
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: