کد خبر: 18669
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 بهمن 1393 - 14:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شهرداری در پرداخت نیم درصد کتابخانه ها تعجیل کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان فردوسی کرج گفت: به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان البرز از شهرداران می خواهم با تعجیل در پرداخت نیم درصد کتابخانه های عمومی در اجرای برنامه ها ؛ خدمات فرهنگی و کتابخانه ای کمک کنند.
شهرداری در پرداخت نیم درصد کتابخانه ها تعجیل کنند

 

به گزارش لیزنا، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج ، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان فردوسی کرج گفت: به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان البرز از شهرداران می خواهم با تعجیل در پرداخت نیم درصد کتابخانه های عمومی در اجرای برنامه های فرهنگی و کتابخانه ای کمک کنند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با ابراز خوشحالی از انتصاب یکی از چهره های فرهنگی استان گفت: در مجلس شورای اسلامی هم به حجت الاسلام واحدی معاون امور استانهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور عرض کردم که با حضور برادر عزیزم حجت السلام فلاح رویش جدیدی در اجرای برنامه های فرهنگی و خدمات کتابخانه ای در استان البرز فراهم خواهد شد که امیدوارم همه دستگاه ها بویژه شهرداران محترم با اجرای تکالیف قانونی مشخص شده به یاری نهاد کتابخانه های استان بشتابند.

 

سردار اکبریان با تاکید بر توسعه همه جانبه فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: الحمدالله در سالهای گذشته خدمات شایسته ای در استان در زمینه راه اندازی کتابخانه های عمومی صورت پذیرفته است ولی این امکانات در شان و خور مردم استان با جمعیت دو نیم میلیون نفری نیست و همه باید برای بهبود وضعیت کتابخانه سازی و راه اندازی کتابخانه های شهری و روستایی تلاش کنند.

 

نایب رییس هییت نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم وحدت و هماهنگی در استان افزود: امام ره بارها فرمودند که وحدت کلمه خود را حفظ کنید ؛ در ایام دهه فجر باید عرض کنم که انقلاب اسلامی در روزهایی شکل گرفت که دشمن بسیار توطئه می کرد ؛ آن روزها شخصیتی به میدان آمد که دلهای مردم با او یکی بود ، در 12 بهمن وقتی امام وراد کشور بیش از ده میلیون نفر از ایشان استقبال کردند و در روزی که بار سفر به خانه ابدی بست 20 میلیون نفر او را بدرقه کرد . امام ره کاری کرد که در طوی تاریخ بی نظیر بود و سابقه نداشت. دل مردم و رهبری یکی بود و الحمد الله  بعد از امام ره هم دلها با رهبری عزیز یکی است؛ این عنایت خداست .

برچسب ها :
......
|
Iran
|
1393/11/25 - 15:41
0
9
دبیر کل محترم
قانون واریز نیم درصد کی تحقق می یابد زیرا شهرداران از آن روز خبر تصویب را شنیدند از دادن نیم درصد امتناع می کنند به دلایل مختلف ،ما روسا نیز دغدغه هزینه های جاری را داریم که یک وقت آب و برق و گاز قطع نشه ،تهیه کاغذ و دیگر هزینه هایی که احتیاج است واقعا خواب را به چشم ما حرام نموده بخدا شب خواب نداریم ای کاش زودتر این امر محقق می شد تا نرویم منت کشی شهرداران ،مثل مابقی امور این کار را که مایه پشتیبانی کتابخانه هاست محقق سازید با تشکر فراوان
کتابدار 1
|
Iran
|
1393/11/25 - 11:39
1
7
لطفا پیگیری کنید نیم درصدی که شهرداری ها پرداخت می کنند این نیم درصد واسه همون منطقه شهرداری هزینه بشه. شهرداری منطقه ما سال هاست نیم درصد پرداخت می کنه ولی حتی یک ریالش خرج کتابخانه های همین منطقه شهرداری نمیشه
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: