کد خبر: 18836
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 بهمن 1393 - 11:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

راه اندازی هفتمین کتابخانه روستایی ایلام

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام از راه اندازی هفتمین کتابخانه روستایی این استان در روستای «حاضر میل» از توابع شهرستان دهلران خبر داد.  
راه اندازی هفتمین کتابخانه روستایی ایلام

 

به گزارش لیزنا، علی حیدر مظفری در خصوص احداث کتابخانه در روستای «حاضر میل» ایلام، اظهار داشت: این کتابخانه به مساحت 120متر مربع در ساختمان دهیاری این روستا دایر و برای راه اندازی و تجهیز آن 150 میلیون ریال هزینه شده است.



وی ادامه داد: این کتابخانه مجهز به سه هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، تربیتی، مذهبی، اجتماعی و تاریخی است که با راه اندازی این مرکز فرهنگی ساکنان دو روستای «تم تم آب» و «گل سیری» نیز از خدمات این کتابخانه بهره مند شدند.



مظفری اضافه کرد: اکنون هفت کتابخانه روستایی در این استان فعال است که از این تعداد پنج کتابخانه در سال جاری در این مناطق راه اندازی شده اند و یک کتابخانه روستایی نیز تا پاتیان سال راه اندازی می شود.



مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام یکی از برنامه های اصلی این نهاد را راه اندازی کتابخانه در روستاها و مناطق محروم استان عنوان کرد که در سال آینده نیز با اهتمام بیشتر پیگیری خواهد شد.



به گفته وی، اکنون 42 باب کتابخانه عمومی در استان ایلام فعال است که از این تعداد، 35 کتابخانه نهادی و هفت کتابخانه نیز مشارکتی است که از مجموع این مراکز 35 کتابخانه در مناطق شهری قرار دارند.

برچسب ها :
ali
|
iran
|
1393/11/29 - 16:34
1
6
اولا 5باب کتابخانه روستایی هنوز از طرف نهاد تایید نشدن.کماکان استان ایلام فعلا30باب کتابخانه هست.چندتا کتابخانه مشارکتی هم تایید نشدن
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: