مطالعه، پیوست فعالیت های فرهنگی

 

به گزارش لیزنا، بهروز صادقی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان اظهار داشت: ترویج و نهادنیه کردن فرهنگ کتابخوانی یکی از تاکیدات دین مبین اسلام و از دغدغه های مقام معظم رهبری است.

 

 وی ادامه داد: ترویج فرهنگ کتابخوانی در گرو حمایت همه جانبه مسئولان از کتابخانه هاست، چرا که حمایت از این مراکز مهم فرهنگی، راهکاری موثر برای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی است.

 

 صادقی گفت: کتاب، ابزاری موثر برای تعالی و تکامل بشریت است و نقش ارزشمندی در اعتلای فرهنگی جامعه دارد.

 

 مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به ۲۷۹ باب کتابخانه عمومی در استان اصفهان تصریح کرد: کتاب و کتابخوانی باید پیوست فرهنگی فعالیت ها باشد تا بتوانیم دغدغه های مقام معظم رهبری را در حوزه کتابخوانی تا اندازه ای پاسخگو باشیم.

 

 وی افزود: رسانه های در حوزه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی نقش بسزایی دارند و باید با بهره گیری از ابزار قلم و هنر، جامعه را به کتاب و کتابخوانی علاقمند کنند.

 

 صادقی گفت: امروز دشمنان از راهکارهای مختلف و با بهره گیری از ابزارهای متنوع، سعی در جدایی نوجوانان و جوانان از ارزش های اسلامی و الهی دارند و در همین راستا باید با جذب و ترغیب آنها به مطالعه و کتابخوانی،‌ بصیرت و آگاهی جوانان را افزایش دهیم و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.