کد خبر: 18964
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 اسفند 1393 - 22:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آغاز داوری نهایی جشنواره خاطره نویسی کتابداران

محمد اله یاری از آغاز به کار هیات داوران بخش نهایی گزینش آثار جشنواره خاطره نویسی خبر داد.
آغاز داوری نهایی جشنواره خاطره نویسی کتابداران

به گزارش لیزنا اله یاری  گفت: آخرین مرحله داوری  آثار ارسالی از روز چهارشنبه 6 اسفند ماه آغاز شده و هیات داوران با تعیین شاخصه های گزینش آثار و امتیازدهی به آن، در حال بررسی خاطرات دریافتی شرکت کنندگان این دوره هستند.


وی با توجه به اتمام مرحله نخست داوری در روز سه شنبه 5 اسفند ماه، به معرفی هیات داوران مرحله نهایی جشنواره پرداخت و گفت: اعضای هیات داوران دومین دوره مسابقه خاطره نویسی شامل دکتر محسن پرویز، جهانگیر خسروشاهی، جواد محقق، حجت الاسلام محمد رضا واحدی، بلقیس سلیمانی و راضیه تجار است.


معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور استقبال مخاطبین از این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در این دوره، مجموعا تعداد 4150  اثر، توسط دبیرخانه جشنواره خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه ها دریافت شده؛ که 1739 اثر به وسیله ایمیل و 2414 اثر نیز توسط پست ارسال شده است.


اله یاری با اشاره به پایان دوره نهایی ارزیابی آثار توسط هیات داوران در اواسط هفته آینده اظهار داشت: از برگزیدگان این دوره از مسابقات خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه ها در روز 17 اسفند ماه سال جاری و همزمان با آیین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، تقدیر خواهد شد.
وی یادآور شد: آثار کتابداران در این دوره، 9 موضوع مرتبط با کتابدار، کتابخانه و مطالعه را در بر می گیرد؛ که شامل «کودکان و نخستین تجربه های برخورد با کودک»، «اندیشمندان و نویسندگان در کتابخانه»، «کتابدار به عنوان مشاور امین»، «ارزشمندترین تجربه کاری»، «کتابداران و خیرین کتابخانه ساز»، «اهدای کتاب»، «کتابداران و جایگاه شغلی، اجتماعی»، «کتابداران و دنیای مجازی» و «کتابدار و خانواده» است.


محور آثار ارسالی اعضای کتابخانه ها نیز در قالب 4 موضوع «نخستین تجربه حضور»، «وقایع و اتفاقات جالب»،«دوستان کتابخانه» و «من و کتابدار" به دبیرخانه ارسال شده است.
 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1393/12/12 - 07:09
0
3
وقتی به بانک میریم برای گرفتن وام با این حکم پیمانی یکسال به ما وام نمیدهند خدا کند هرچه زودتر مساله رسمی شدن اتفاق بیفتد ازدبیرکل محترم نهاد صمیمانه تشکر می کنم
کتابدار
|
Iran
|
1393/12/12 - 07:07
0
4
یقین دارم دبیرکل محترم پاداش قابل ملاحظه ای به کتابداران خواهد داد و برنامه رسمی شدن و افزایش حقوق برنامه بعدی این بزرگوار خواهد بود خدایا به دبیرکل محترم نهادکتابخانه های عمومی کشور سلامتی و بهروزی عطا کن امین
کتابدار
|
iran
|
1393/12/10 - 15:22
0
11
با سلام و خسته نباشید خدمت دبیر کل محترم
ما سخت منظر پاداش آخر سالیم
کتابدار
|
Iran
|
1393/12/09 - 15:19
0
3
جناب قای مختار پور
با عرض سلام و خسته نباشید
ما کتابداران در مسابقه خاطره نویسی آنچه که از دلمان بر می آمد با ذوق و علاقه نوشتیم ولی اصول نگارش را رعایت نکردیم حلا شما خاطره ها مون را دادید به نویسنده ها و اساتید بررسی کنن کاش قبلش بهمون می گفتین که حداقل به شکل متن ادبی می نوشتیم نه به صورت عامیانه و خودمونی .
پاسخ ها
کتابدار
| Iran |
1393/12/13 - 10:20
با سلام
پس کی نتایج رو اعلام می کنن. کسی خبر داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کتابدار
|
Iran
|
1393/12/09 - 14:38
0
0
ای کاش در این مراسم معرفی کتابدار و مسئول نمونه سال 93 هم انجام می شد
کتابدار
|
Iran
|
1393/12/09 - 09:34
0
18
دبیر کل عزیر خواهش می کنم پاداشی تا آخر سال به کتابداران بدهید چون ما خیلی احتیاج داریم.
کتابدار
|
Iran
|
1393/12/08 - 20:37
0
23
یعنی میشه به خاطر 17 اسفند بهمون هدیه بدن!
دبیرکل عزیز خواهش می کنم پاداشی هدیه ای چیزی تا اخر سال بهمون بدید. باور کنید نیاز داریم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: