بازدید فرماندار اسلامشهر از کتابخانه شهید مصطفی خمینی

 

به گزارش لیزنا، در این بازدید امیرا... حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر، مصطفی آقاعلیخانی معاون امور فنی و عمرانی فرماندار و مجید جعفری رئیس اداره  کتابخانه های عمومی  اسلامشهر حضور داشتند.

 

فرماندار شهرستان اسلامشهر: باید ساعات ارائه خدمات کتابخانه به جوانان افزایش یابد

 

امیرا... حقیقی با بیان اینکه لازم است ضمن تجهیز و بازسازی کتابخانه ها، فضای مناسب و مطلوبی را برای شهروندانی که جهت دریافت کتاب یا مطالعه به این مراکز مراجعه می کنند، فراهم کنیم، اظهار داشت: باید ساعات ارائه خدمات کتابخانه به جوانان، به ویژه در ماههای نزدیک به آزمون سراسری دانشگاهها، افزایش یابد.

 

 وی همچنین خواستار آغاز به کار پیک مهر و ارسال کتب مورد نیاز شهروندان از طریق پیک موتوری شد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و لزوم افزایش میزان مطالعه شهروندان، باید شرایط لازم برای دسترسی آسان و مطلوب شهروندان به کتابهای مورد نیاز در حوزه های مختلف را فراهم کرد.

 

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر: بیش از 1 میلیارد ریال برای بازسازی کتابخانه شهید مصطفی خمینی، هزینه شده

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر نیز با بیان اینکه بیش از 1 میلیارد ریال برای تجهیز و بازسازی کتابخانه شهید مصطفی خمینی هزینه شده، اظهار داشت: بیش از هزار و ۲۰۰ شهروند، به ویژه ۳۰۰ کودک و نوجوان، عضو این کتابخانه هستند و از این پس نیز می توانند با سهولت بیشتری از کتابها و امکانات این کتابخانه استفاده کنند.