سفر معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد به خراسان جنوبی

 

به گزارش لیزنا، هدف سفر محمد اله یاری فومنی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، به استان خراسان جنوبی، دیدار با مسئولین این استان و افتتاح دو کتابخانه در روستای چهار فرسخ و شهر خضری اله یاری است.

 

اله یاری در این سفر ضمن دیدار  با معاون سیاسی و امنیتی استانداری با فرمانداران و مقامات شهرستان‌های نهبندان و قائنات نیز دیدار خواهد داشت.

 


معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد در این سفر همچنین از کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های بیرجند، نهبندان، قائنات و  فردوس نیز بازدید و در جلسه هم اندیشی و گردهمایی رؤسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها، کارشناسان ستادی و کتابداران نیز حضور خواهد یافت.

 

گفتنی است در ابتدای این سفر معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی و تعدادی از مقامات محلی روستای چهار فرسخ، در مزار شهدای روستای چهار فرسخ شهرستان نهبندان، حضور یافتند و با آرمانهای والای شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیمان دوباره بستند. شرکت کنندگان در این آئین ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره  شهدا  و  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.