نشست معاون توسعه نهاد با کتابداران خراسان جنوبی

 

 

به گزارش لیزنا، محمد اله یاری، معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به همراه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی در نشستی صمیمی با کارشناسان ستادی، روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانها، مسئولین کتابخانه ها و جمعی از  کتابداران دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار رضایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، بعد از بیان مقدمه ای در خصوص مشکلات کتابخانه های عمومی استان،به بیان  توضیحاتی در خصوص پیگیری های مربوط به اصلاح احکام کتابداران پرداخت.

 

کمبود نیروی کتابخانه های استان در تعدادی از شهرستانها و تجهیز کتابخانه ها به منابع مفید و مورد تقاضای مخاطبین از جمله مطالب مطرح شده توسط مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بود.

 

 در ادامه جلسه تعدادی از روسای ادارات کتابخانه های عمومی به توضیح وضعیت استان و همچنین بیان مشکلات کتابخانه های آن شهرستان پرداختند. کارشناسان ستادی نیز در ادامه نقطه نظراتی در خصوص حوزه های کاری خود ارائه دادند.

 

معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن جمع بندی مطالب گفته شده پاره ای توضیحات در خصوص نکات مطرح شده را ارائه و اظهار امیدواری کرد با توجه به رویکردهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ارتقا سطح علمی کتابداران  و بهبود وضعیت مادی و معنوی روند رو به رشدی را به خود اختصاص دهد.