کد خبر: 20569
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 مرداد 1394 - 11:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فراخوان طرح ملی کتابخوان در کرمانشاه

علیرضا شایق از برگزاری سلسله نشست های طرح ملی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با عنوان کتاب خوان در استان کرمانشاه خبر داد.
فراخوان طرح ملی کتابخوان در کرمانشاه

به گزارش لیزنا، شایق ضمن اشاره به ضرورت اجرای مناسب این طرح گفت: در این سلسله نشست ها که با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می شود شرکت کنندگان ضمن معرفی کتاب های مطالعه شده خود این کتابها را با دیگران به اشتراک می گذارند.

وی شرکت در این سلسله نشست ها را جهت علاقه مندان، نویسندگان، فعالان فرهنگی و عموم مردم آزاد اعلام کرد و افزود: کتاب خوان به عنوان یک فعالیت فرهنگی برجسته تلاش دارد در فضايي صميمي تجربيات مطالعاتي افراد كتابخوان را براي ساير علاقمندان كتاب و كتابخواني به اشتراك بگذارد و به این شکل مطالعه را تبلیغ نماید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به ضرورت حضور فعال کتابداران و اعضاء اشاره کرد و گفت: افرادی که علاقمند به شرکت در این طرح می توانند از طریق پرتال استانی کتابخانه های عمومی استان ثبت نام و یا به واحد امور فرهنگی اداره کل مراجعه کنند.

شایق ضمن ابراز امیدواری برای شرکت عموم کتاب خوانان در این طرح تصریح کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی به طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی و بلند مدت نیاز است که یکی از بهترین این برنامه ها طرح کتاب خوان است.

گفتنی است ارائه دهندگان کتاب در نشست کتابخوان می توانند به مدت 7 دقیقه به معرفی کتاب های خوانده شده خود در حوزه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دین و مذهب، تاریخ، روانشناسی، ادبیات، شعر، قصه، رمان، کودک و نوجوان، سبک زندگی، طب و تغذیه و بهداشت عمومی، خانواده و ازدواج بپردازند و همچنین اداره کل کتابخانه های عمومی به ارائه دهندگان در جلسه هدیه ای به رسم یادبود اهداء خواهد کرد.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند تا دهم هر ماه به پرتال کتابخانه های عمومی استان به آدرس kermsnahahpl.ir مراجعه و یا به دبیرخانه طرح نشست کتاب خوان در واحد امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی واقع در کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه مراجعه کنند.

برچسب ها :
کتابدار روستایی
|
Iran
|
1394/05/06 - 13:22
0
10
آقای مختارپور فدایی داری
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: