کد خبر: 20576
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 مرداد 1394 - 12:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تودیع و معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های شهر همدان

 آئین تودیع و معارفه سرپرست اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان همدان با حضور مدیرکل، معاونین و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار شد.
تودیع و معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های شهر همدان

 

 

به گزارش لیزنا، آئین تودیع و معارفه سرپرست اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان همدان با حضور مدیرکل، معاونین و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان در محل سالن جلسات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان برگزار شد.

 

 سرپرست سابق اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان در این مراسم ضمن تبریک انتصاب به سرپرست جدید این اداره، اظهار داشت: دوره سرپرستی بنده بنا بود برای مدت کوتاهی باشد و به همین دلیل انجام کارهای بلندمدت در دستور کار اداره قرار نگرفت و تمام تلاش ما بر انجام طرح های کوتاه مدت بود و لیکن این دوره تا 18 ماه به طول انجامید.

 

حسن عرفانی مقدم اظهار داشت: شهرستان همدان به دلیل مرکزیت استان مورد توجه و در کانون دید مسئولین ارشد استان و بازدید کنندگان خارج از استان است و به همین دلیل لازم است که برنامه‌ها و عملکرد آن نیز به صورت ویژه باشد.

 

عرفانی مقدم ادامه داد: برنامه‌های زیادی برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان مدنظر بود که به علت مشغله های فراوان در معاونت استان به ناچار برخی از آنها عملیاتی نشد.

 

وی افزود: افتتاح دو کتابخانه روستایی، تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان، تسهیل در فرایندهای اداری شهرستان، تقویت ارتباطات فراسازمانی، انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری نقدهای کشوری و استانی گوشه‌ای از موفقیت‌هایی بوده که همگی آنها مرهون زحمات و عملکرد خوب همکاران و کتابداران توانمند شهرستان است.

 

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: در طی ادوار گذشته به خصوص در دوره مدیریتی اخیر زحمات زیادی در حوزه کتابخانه های عمومی شهرستان همدان کشیده شده است.

 

سعید محبیان به ارائه آماری از وضعیت فعلی کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان همدان پرداخت و اظهار کرد: توسعه کتابخانه‌های روستایی، ارتقاء استانداردهای کتابخانه‌های عمومی شهرستان در دستور کار ما قرار دارد و امیدوارم بتوانیم با تلاش و همت کتابداران توانمند شهرستان افتخارات دیگری را به این مجموعه بیفزاییم.

برچسب ها :
رضا
|
Iran
|
1394/05/13 - 09:00
0
0
سلام .ان شالله به تهران نیز برسد این جابجایی ها .
کتابدار
|
iran
|
1394/05/08 - 10:52
5
20
امیدواریم این اتفاق میمون و مبارک در کل کشور فراگیر شود و همه روسای شهرستان ها عوض شوند
کتابدار
|
Iran
|
1394/05/07 - 13:31
3
8
آقای محبیان، تبریک عرض می کنم و برایتان آرزوی موفقیت را دارم. امیدوارم رفتار و منش دبیر کل عزیزمان، سرلوحه کارتان باشد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: