کد خبر: 20601
تاریخ انتشار: شنبه, 10 مرداد 1394 - 14:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بخش کودک کتابخانه روستایی چاهک افتتاح شد

بخش کودک کتابخانه عمومی روستای چاهک از توابع شهرستان خاتم، عصر پنجشنبه 8 مرداد ماه با حضور مدیرکل و جمعی از کارشناسان کتابخانه‌های عمومی استان یزد افتتاح شد.
بخش کودک کتابخانه روستایی چاهک افتتاح شد

 

به گزارش لیزنا، «رقیه دوست فاطمی‌ها» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در آیین افتتاح بخش کودک کتابخانه روستایی چاهک با ابراز خرسندی از حضور مجدد خود در شهرستان خاتم و دهستان چاهک، کتابخانه این روستا را فعال و پرنشاط ارزیابی کرد و گفت: آنچه که باعث رونق و پویایی کتابخانه می‌شود، حضور پرشور اعضا و مخاطبان و دلسوزی و عشق سرشار کتابدار به حضور و فعالیت در کتابخانه است.

 

وی با اشاره به مشکلات عدیده کتابخانه روستایی چاهک بیان داشت: تلاش خواهیم کرد با همت خیران منطقه و استان، کتابخانه‌ای مطلوب و در شأن مردم کتاب‌دوست و فرهنگی این روستا ساخته شود.

 

دوست فاطمی‌ها همچنین در پایان این بازدید به کودکان حاضر در بخش کودک کتابخانه چاهک، کتاب هدیه کرد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در طول حاضر شش ماهه خود در این اداره کل، برای دومین بار به شهرستان خاتم و روستای چاهک سفر کرد و پیگیر مشکلات کتابخانه این روستا شد.

برچسب ها :
کتابدار
|
iran
|
1394/05/10 - 17:24
1
4
خیلی عالی تبریک می گویم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: