کد خبر: 20613
تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 مرداد 1394 - 19:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آيين رونمايي از كتاب «الگوي ارتقاي سرمايه فرهنگي در ايران» برگزار مي‌شود

مراسم رونمايي از كتاب «الگوي ارتقاي سرمايه فرهنگي در ايران» توسط نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور برگزار مي‌شود.
آيين رونمايي از كتاب «الگوي ارتقاي سرمايه فرهنگي در ايران» برگزار مي‌شود

به گزارش لیزنا، آيين رونمايي از كتاب «الگوي ارتقاي سرمايه فرهنگي در ايران» اثر دكتر سيدرضا صالحي اميري و دكتر رزيتا سپهرنيا ساعت 16 روز سه‌شنبه سيزدهم مرداد با حضور نويسندگان اين كتاب، دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، جمعي از اهالي فرهنگ و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات كتابخانه عمومي مركزي تهران برگزار مي‌شود.

 

كتاب «الگوي ارتقاي سرمايه فرهنگي در ايران» درباره مفهوم سرمایه فرهنگی به عنوان یک مکانیزم مهم در بازتولید سلسله مراتب اجتماعی است که نويسندگان آن را به شرایط و اوضاع فرهنگ در کشورمان تعمیم داده اند. این کتاب به غیر از بخش نتیجه‌گیری پایانی، ۵ بخش اصلی با نام‌های «مفهوم شناسی سرمایه فرهنگی»، «شناسایی شاخص‌های سرمایه فرهنگی»، «آسیب شناسی سرمایه فرهنگی در ایران»، «ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران» و «راهکارهای برون رفت از چالش در حوزه سرمایه فرهنگی در ایران» دارد. 

 

گفتني است کتاب «الگوی ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران» نوشته سید رضا صالحی امیری و رزیتا سپهرنیا در۲۸۰ صفحه توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: