کد خبر: 20614
تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 مرداد 1394 - 21:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سرپرست اداره کل برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌ها منصوب شد

سیامک محبوب از سوی معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد به عنوان سرپرست اداره کل برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شد.
سرپرست اداره کل برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌ها منصوب شد

 

به گزارش لیزنا، دکتر امین متولیان معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در حکمی سیامک محبوب را به عنوان سرپرست اداره‌کل برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.

 

سیامک محبوب دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه خوارزمی است و پیش از این ریاست اداره پژوهش و کارشناسی نهاد را در کارنامه کاری خود داشته است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،پیش از این مازیار نیلچی سمت مدیرکلی برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را بر عهده داشت.

 

برچسب ها :
موحدیان
|
Iran
|
1394/05/13 - 09:27
2
12
از شنیدن این خبر بسیار خرسند شدم . این انتصاب را به همکار ارجمند و توانا آقای محبوب تبریک می گویم و امیدوارم موفق باشند. همچنین از آقای دبیرکل محترم برای اعتماد به کتابداران و بکارگیری کتابداران در پست های مدیریتی سپاسگذاریم
صادق
|
Iran
|
1394/05/11 - 22:46
2
28
اداره کل برنامه ریزی نهاد نیاز به تحول داشت . انتصاب شایسته دکتر محبوب را تبریک می گویم . امیدوارم با تدبیر ایشان برنامه ریزی در نهاد بهبود یابد .
پاسخ ها
كتابدار
| Iran |
1394/05/12 - 11:26
كاملا موافقم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: